Pozdravljeni!
Imam svoje storitveno podjetje in zanj tudi narejeno spletno stran. A ko v Google napišem storitev, ki jo opravljam, me Google sploh ne najde – torej moje spletne strani ni med zadetki iskanja. Ali je z mojo spletno stranjo kaj narobe? Kaj moram spremeniti?
Pozdravljeni!
Zgolj postavljena spletna stran danes ne pomeni prav veliko. Kot vidite, vas kljub temu, da vaša spletna stran obstaja, je Google iskanje ne najde. Z vašo stranjo verjetno ni pravzaprav nič narobe, manjka ji le pravilna SEO optimizacija – izboljšava spletne strani, s katero bo ta dosegla čim višje organske (torej ne plačane) pozicije na Google ali katerem drugem iskalniku. In, kot rečeno, dobra pozicija na iskalniku prinese klik na spletno stran, klik na spletno stran pa prinese kupce. In to je cilj vsakega podjetnika, kajne?
Na to, ali bo Google našel določeno spletno stran, vpliva več dejavnikov:
- On Site SEO optimizacija – izbor domene, vsebina spletne strani, naslovi in teksti s primernimi ključnimi besedami – torej z besedami, ki so na vašem področju najbolj iskane – ali kot radi rečemo »googlane«. Ko izpolnimo vse pogoje, bo iskalnik našo spletno stran prepoznal kot relevantno za te določene ključne besede, zato jo bo tudi sam uvrstil na visoko pozicijo.
- Off Site SEO optimizacija – grajenje povratnih povezav na določeno vsebino iz drugih spletnih strani (npr. članki na medijskih portalih s povezavo na vašo stran).
- Google je vašo spletno stran blokiral (npr. zaradi nedovoljenega “umetnega” dvigovanja spletne strani proti višjim Googlovim pozicijam).
Ali ste vedeli?
90 % vseh klikov na brskalniku se zgodi na 1. strani zadetkov, 80 % vseh klikov dobijo prve tri pozicije in 70 % klikov dobijo organske pozicije – ne oglasi!
Zavedamo se, da je napisan tekst za mnoge malce težko razumljiv, zato se ne ustrašite. Tukaj smo ravno zato, da se s tem ukvarjamo mi in ne vi.
Katarina Bevc, vodja Agencije U3P