fbpx
Mestnik
Katarina Bevc, vodja Agencije Utrip. FOTO: Alen Dabić.
Digitalno Gospodarstvo Politika

AGENCIJA UTRIP: Da bo vaš posel NAJmočnejši!

Ko (ali pa še predenj) odpremo svoje podjetje, se zagotovo vprašamo, kako, kje in komu se želimo predstaviti oziroma ponuditi našo storitev, izdelke, ponudbo. A ponavadi kar kmalu ugotovimo, da se na te zadeve ne (ali pa premalo) spoznamo, pa so še kako pomembne, celo odločilne.

Vemo, da se vse seli na splet, zato je še posebej pomembna virtualna prisotnost. A samo prisotnost ni dovolj … brez konkretnega znanja, izkušenj in veščin se je mnogokrat težko kosati s konkurenco. In zato je tu Agencija Utrip. Pogovarjali smo se z vodjo, Katarino Bevc.

Kaj je Agencija Utrip? S čim vse se ukvarja, kaj vse nudi?

»Gre za marketinško agencijo, ki se ukvarja s celovitimi digitalnimi rešitvami za podjetja. To zajema izdelavo spletnih strani, spletnih trgovin, vodenje socialnih omrežij, priprava oglaševalskih grafik, vzpostavitev Facebook in Google oglaševanja ter kreiranje kvalitetne vsebine … Skratka, če povzamem, gre za digitalni in vsebinski marketing. Vse to pa počnemo z namenom grajenja prepoznavnosti in sidranja blagovne znamke, za njeno dolgoročno rast in povezovanje ter zbliževanje blagovne znamke z uporabniki na vseh digitalnih kanalih. Naše poslanstvo je kreiranje učinkovitega digitalnega marketinga, ki temelji na merljivih rezultatih.«

Gre za kar širok nabor storitev … za njim verjetno stoji tudi kar konkretna ekipa?

»Ja, tako je. Našo agencijo sestavlja 8-članska ekipa, vsak od nas je specializiran za posamezno področje. A brez skrbi, to ne pomeni, da s strankami delamo vsi, saj bi bilo vse skupaj povsem preveč zakomplicirano. Vsaka stranka komunicira le z vodjo projekta, ki bo poskrbela za brezhibno izvedbo aktivnosti, ki smo jih skupaj pripravili posebej za vaše podjetje.«

Že na začetku ste precej poudarili vsebino – vsebinski marketing. Za kaj sploh gre in zakaj je ta vsebina tako pomembna?

»Ob poplavi oglasov v vseh medijih, ki jih vsakodnevno spremljamo, smo se ljudje nekako naučili ignorirati oglasna sporočila. Našo pozornost pritegne le majhen odstotek zares izvirnih in kreativnih oglasov in pa v prvi vrsti vsebina, ki nas res zanima. Zato torej naša agencija tako poudarja vsebinski marketing. No, pri vsebinskem marketingu gre pravzaprav za ustvarjanje koristnih vsebin, katere bodo pritegnile potencialne kupce in jih spremenile v dejanske kupce ter obstoječe kupce spodbudile k ponovnim nakupom.

V prvi vrsti gre za izobraževanje potencialnih kupcev na način, da jim ponudimo vsebino, ki jih zanima, je za njih pomembna in jim koristi.

Od klasičnega marketinga se razlikuje ravno po tem, da vsebinski marketing ne vsiljuje in ne skuša na prvo žogo nekaj prodati, zato je tako uspešen. Posledično je vsebinsko trženje tako privlačno, saj se ga lahko skrije med ostale vsebine. Zagotovo je to sedanjost in prihodnost trženja.
Vsebinski marketing uporablja vedno več podjetij, med njimi so tudi Microsoft, Coca-Cola, Colgate, P&G, …«

Kaj menite, da je za oglaševanje oziroma prepoznavnost podjetja najpomembnejše? Torej, kaj bi bil vaš prvi nasvet novemu podjetju?

»V zadnjih letih se precej omenja digitalizacija, vse se je preselilo na splet. Mislim, da je to večina ljudi že ozavestila. A samo postavitev spletne strani za podjetje, zagotovo ni dovolj. Velikokrat ob pogovoru s podjetniki slišim »Hvala, vaših storitev ne potrebujem, imam že postavljeno spletno stran.« Naj poudarim, da samo imeti postavljeno spletno stran še ne pomeni nič! Kako pa bo nekdo našel vašo spletno stran, če niste na prvih mestih brskalnika. Če se malo pošalim: »Poznate najboljše mesto za skriti truplo? Skrijte ga na 2. stran zadetkov brskalnika Google, tam ga nihče ne bo našel … « (smeh).

Potrebno se je zavedati, da se 90 % vseh klikov na brskalniku zgodi na prvi strani zadetkov, da 80 % vseh klikov dobijo prve tri pozicije in da 70 % klikov dobijo organske pozicije – torej ne oglasi. In tu nastopimo mi. Poskrbeti je treba za pravilno SEO optimizacijo vaše spletne strani, na kateri je potrebno delati vsak dan. Le tako lahko pristanete – in ostanete – na vrhu.

Seveda pa je pri grajenju blagovne znamke in prepoznavnosti podjetja najpomembnejša celovitost in konsistenca. Potrebno je izkoristiti vse kanale, na katerih lahko predstavljate svoje podjetje – torej spletna stran in vsa socialna omrežja. Eno brez drugega ne gre oziroma ne daje rezultatov. In pa kot sem rekla – konsistenca. Nikoli ne smete zaspati!«

Na kateri projekt pa ste najbolj ponosni?

»Vsak projekt je na svoj način unikaten, ponosni smo na vse dobre zgodbe pri katerih smo sodelovali. Če res moram izpostaviti, bi izpostavila sodelovanje s Toyota Slovenija, saj je bil to eden izmed prvih naročnikov izven lokalnega okolja. V lokalnem okolju pa zagotovo sodelovanje s poraVnavo, katera nam je predstavljala velik izziv pri samem trženju.«

N.Š.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih