fbpx
Mestnik
bančna kartica, banke, goljufija
Aktualno Novice

Banke opozarjajo na povečano število lažnih sporočil SMS in investicijskih prevar

Banke in hranilnice v zadnjih dneh beležijo povečano število lažnih sporočil SMS in lažnih sporočil prek elektronske pošte, ki jih prejemajo njihove stranke, so sporočili iz Združenja bank Slovenije. Kot so poudarili, banke ne bodo nikoli zahtevale vnosa osebnih podatkov ali podatkov o karticah v spletne povezave, poslane prek tovrstnih sporočil.

V sporočilih se pošiljatelji izdajajo kot banka ali druga zunanja institucija in prejemnike sporočil vodijo na lažno spletno stran ter od njih zahtevajo obvezno potrditev ali vnos osebnih in kartičnih podatkov. Primeri so pretveze, da je kreditna kartica blokirana ali da gre za izboljšanje varnostnih ukrepov ali pošiljke ni bilo mogoče dostaviti.

Tako pridobljene podatke goljufi nato zlorabijo za izvajanje nepooblaščenih plačil v breme bančnega računa ali plačilne kartice žrtve.

“Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj izbrisati. Če dvomite v prejeto pošto ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, se nemudoma obrnite na kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte,” so poudarili.

“Ne nasedajte pravljicam o ogromnih zaslužkih in ponudbah, ki so časovno omejene. Posvetujte se s preverjenimi strokovnjaki, neznancem pa ne omogočajte oddaljenega dostopa do vaših naprav ter jim ne razkrivajte občutljivih podatkov in gesel prek telefona oziroma spleta. Taka zahteva je zagotovo znak, da gre za prevaro,” so opozorili v združenju.

STA

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih