fbpx
Mestnik
Zala, Lan, Liza in Nejc so jima največji navdih. FOTO: osebni arhiv.
Dom Featured Novice

Igračezaotroke: SESTRI SKOZI IGRO Z OTROKI DO POSLOVNE IDEJE

Irena Žagar in Maja Avguštin sta mladi podjetnici, ki sta poslovno pot začeli ravno v najbolj kritičnih časih in ustvarili blagovno znamko Igračezaotroke. Ob zaprtju države spomladi 2020 se je spontano rodila njuna poslovna ideja. Ko so si z otroki čas krajšali z igrami, ki so si jih izmišljevali sami, sta ugotovili, da imajo njuni otroci odlične ideje, ki so jih sposobni razviti do končnega produkta in iz tega so nastale uporabne in zabavne igrače, ki jih zdaj ponujata tudi drugim družinam.

Kakšna je bila vajina prvotna poslovna ideja?

Maja: »Prvotna poslovna ideja je bila, da stvari, ki jih običajno uporabljamo vsakodnevno, naredimo uporabne in zabavne. Tako smo na primer na kuhinjske deske za rezanje na drugo stran natisnili družabno igro in s tem spodbudili skupno kuhanje in igranje. Predvsem bi radi spodbudili, da se starši igrajo s svojimi otroki in jih skozi igranje vključujejo v gospodinjska opravila.

Rekli sta, da sta na začetku poslovne poti hitro spoznali, da podjetništvo ni tako lahko, kot sta sprva mislili. Kaj je drugače?

Maja: »Predvsem je v poplavi spletnih trgovin težko priti v ospredje, pa čeprav so tvoji izdelki nekaj inovativnega, uporabnega in slovenskega. Zato sva se odločili, da v svojo spletno trgovino vključimo slovenske ustvarjalce in njihove uporabne izdelke za otroke in družine ter na ta način pomagamo njim, da vključimo njihove izdelke na našo spletno stran ter hkrati našim kupcem razširimo ponudbo kvalitetnih slovenskih igrač. Predstavljali sva si, da bo s takšnimi izdelki lažje priti v fizične trgovine, ter da se bo prodaja preko socialnih medijev in spletne strani vzpostavila hitreje. Večina misli, da so v tem »koronskem času« spletne strani zacvetele, pa vendar se jih je toliko preusmerilo na splet, da se v poplavi spletnih trgovin mimogrede izgubiš, četudi so tvoji izdelki kvalitetni, drugačni, uporabni.«

Prvi izdelek, ki sta ga dali na trg, so bile družinske sestavljive brisače. Iz štirih brisač sta naredili sestavljanko. Vse štiri brisače se sestavijo v morski motiv unikatnega ročno izdelanega dizajna in tako se čas na plaži mimogrede spremeni v igro.

Zala, Lan, Liza in Nejc so jima največji navdih. FOTO: osebni arhiv.

Na kateri izdelek sta najbolj ponosni?

Maja: »Najbolj sva zagotovo ponosni na Zabavno kolo sreče, saj je zanjo dal idejo Lan in se je na koncu izkazala kot odlična igra, ki združuje učenje in zabavo. Poleg tega je naš najbolj prodajan izdelek. Ker je ta izdelek tudi najinim otrokom najbolj všeč, je ta igra dobila še dve različici – šport in gospodinjska opravila. Igro smo vrteli že neštetokrat, pa jo še vedno radi zavrtijo, poleg tega jo z veseljem podarijo naprej za rojstnodnevna darila, midve pa veva, da gre iz naših rok darilo, ki ne bo pristalo v kotu po prvi uporabi.«

Čeprav je nevarnost, da se osebni odnosi skrhajo, če se družimo tudi v službi in skupaj sprejemamo poslovne odločitve, sta se Maja in Irena pogumno podali na skupno poslovno pot, pisarno pa si delita še s sestro Evo.

Kako vama gre usklajevanje poslovnih in zasebnih odnosov?

Maja: »Tudi midve se vedno ne strinjava ena z drugo, nama pa je morda nekoliko lažje, ker sva sestri in se poznava tako dobro, da znava potegniti tudi v poslovnem svetu najboljše ena iz druge. Se mi zdi, da je v poslovnem odnosu izredno pomembno zaupanje in v tem je najina prednost.«

Irena: »Vseeno razmejitev družinskega in poslovnega življenja ni vedno enostavna. Glede na to, kaj počnemo, je težko potegniti črto.«

Delo sta si razdelili glede na izkušnje in interese. Irena ima večletne izkušnje iz marketinga, saj vodi digitalno marketinško agencijo, domača je tudi s financami in operativo. Maja pa ima večletne izkušnje z delom v otroški trgovini, prodaja ji ni tuja, sproščena je v komunikaciji s strankami, zato je prevzela socialne medije in dogovore s poslovnimi partnerji.

»Čas z otroki je vedno dobro izkoriščen čas. To želiva z našimi izdelki prenesti na ostale družine.«

Kakšna opora sta ena drugi, kako se podpirata, katera je glavna gonilna sila?

Maja: »Družina je najina glavna gonilna sila. Skupaj načrtujeva, katere izdelke bova dodali na stran in kako jih bomo predstavili našim sledilcem. Včasih bolj ena, drugič druga, res se lepo dopolnjujeva, predvsem pa obe verjameva v to, kar delamo.«

Srečo imata, da v njuno poslovno pot verjamejo tudi njuni domači, ki jima stojijo ob strani in jima priskočijo na pomoč, ko jo potrebujeta. Starša večkrat pomagata s sestavljanjem embalaže, otroci pa s pakiranjem izdelkov.

Njuna pisarna je v Podjetniškem inkubatorju Podbreznik, ki deluje v okviru Razvojnega centra Novo mesto. Nenehen stik z drugimi podjetniki jima omogoča vsakodnevno učenje in nadgrajevanje.

Kakšni so vajini plani za prihodnost?

Maja: »V tem letu imava v planu razviti in dati v prodajo še en izdelek, ki bo nekaj posebnega. Poleg tega si želiva na spletno stran vključiti še nekaj slovenskih ustvarjalcev, ter svoje igrače ponuditi v različnih spletnih in fizičnih trgovinah. Morda pa nama s svojimi igračami uspe prepričati tudi kakšnega dedka mraza, ki bo obdaril večje število otrok.«

V duhu praznikov, ki jih obeležujemo v tem mesecu vaju vprašam še, katera ženska vama je vzor, navdih, motivacija?

Irena: »Vsaka ženska, mamica! Saj v vsaki najdemo, vidimo nekaj posebnega in unikatnega. Ko si pozoren na pozitivne stvari in ko si jih pripravljen sprejeti, je svet veliko lepši. Prav vsaka te lahko navdihne in motivira.«

m.z.l.

Sorodni članki

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih