Na novinarski konferenci kampanje »Na kolo pa gasa« je Mladinski svet Novo mesto v sodelovanju s partnerji povabil širšo lokalno skupnost na zaključek dirke Po Sloveniji. Nagovarja vse posameznike in organizacije, ki delujejo na območju Novega mesta z okolico, da se s svojimi aktivnostmi, hobiji ali zgolj idejami predstavijo ob trasi.
V sklopu dirke Po Sloveniji se namreč odvija tudi »dirka« vseh sodelujočih destinacij za Naj gostitelja. Kampanja Na kolo pa gasa je tako prvi temelj za razvoj aktivnosti pred in med dirko preko različnih komunikacijskih kanalov. Vsem destinacijam so bili že pred pričetkom dirke posredovani kriteriji izbora: splošni vtis in gostoljubje destinacije, inovativnost pri aktivaciji in promociji destinacije, vključenost lokalne skupnosti, navijaško vzdušje, trajnostni vidik (celovit pristop gostitelja k trajnostnemu razvoju), aktivnosti destinacije skozi objave na spletnih straneh ter družbenih omrežjih.
Na novinarski konferenci sta pomen dirke za medijsko prepoznavnost in promocijo Slovenije še posebej poudarila Urban Kramar, podžupan Mestne občine Novo mesto, kot tudi Bogdan Fink, organizacijski direktor kolesarske dirke Po Sloveniji. Fink je navijače in druge športne navdušence ob vsej slovenski progi pozval, naj omenjeno predstavitveno priložnost čim bolj izkoristijo, hkrati pa pozval k športnemu navijanju.
V Novem mestu bosta tako vzpostavljeni dve navijaški coni, ena na Glavnem trgu in druga na Trški Gori.
Vsi navijači bodo lahko v nedeljo, 18. junija od 13.00 dalje, na TIC-u Novo mesto in pred Kmetijsko šolo Grm prevzeli navijaške ifeelSlovenia zastavice ter uživali v spremljevalnih aktivnostih.