fbpx
Mestnik
FOTO: Tour of Slovenia
FOTO: Tour of Slovenia
Aktualno Šport

Novo mesto je postalo Naj gostitelj 29. dirke Po Sloveniji

Tekmovalna kolesarska dirka Tour of Slovenia ni pomembna zgolj iz športnega, temveč tudi iz turistično-ekonomskega vidika. Gre namreč za promocijo Slovenije in posameznih destinacij, skupni cilj pa je promocije Slovenije kot idealne destinacije za aktivne počitnice.

Gostitelji vseh petih etap, kar vključuje kar 40 destinacij, so se izkazali s svojim odličnim delom, kar je predstavljalo velik izziv za komisijo pri njeni odločitvi.

Komisija je upoštevala različne kriterije, med njimi inovativnost pri aktivaciji in promociji destinacije, aktivnosti destinacije pred, med in po dirki, vključenost lokalnih kulturnih in izobraževalnih ustanov ter lokalnih društev, trajnostni vidik ter aktivnosti destinacije na spletnih straneh in družbenih omrežjih.

Poleg tradicije kolesarskega športa v Novem mestu, ki sega več kot pet desetletij nazaj, je bila Mestna občina Novo mesto še posebej izjemna gostiteljica cilja dirke Po Sloveniji. Organizirali so številne športne, turistične in promocijske prireditve, da bi popularizirali dirko in turizem v regiji. Poleg tega je zanimivo, da je Novo mesto v svoji zgodovini kar 36-krat gostilo start ali cilj dirke Po Sloveniji, kar ga uvršča na prvo mesto med gostiteljicami te dirke.

Ob jubilejni dirki so v Novem mestu organizirali različne prireditve, vključno z Dirko na Krki, Študentsko bičikleta, MTB trailom po Dolenjski ter prireditvijo S kolesom na kmetijo. Navijači so postavili dve glavni navijaški coni, ki sta privabili množico navdušenih gledalcev, in sicer na Glavnem trgu v Novem mestu ter na Trški Gori.

Vse to vzdušje ob dirki in številne aktivnosti ne bi bile mogoče brez sodelovanja številnih lokalnih organizacij, vključno z Zavodom za turizem Novo mesto, Društvom novomeških študentov, Rodom Gorjanskih tabornikov in Kolesarskim klubom Adria Mobil kot organizatorjem dirke.

Poleg tega je bil dogodek medijsko zelo pokrit, saj so o dirki in spremljevalnih dejavnostih poročali vsi lokalni mediji, organizatorji pa so uspešno izvajali promocijo tudi prek socialnih omrežij pod geslom »Na kolo, pa gasa«.

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih