fbpx
Mestnik
Foto: Dnevnik.si. (Slika je simbolična)
Featured Gospodarstvo

Ponovno krčenje v Revozu

Revoz, ki je nazadnje novembra lani proizvodnjo zmanjšal na poldrugo izmeno, je pred novim krčenjem. Krizi s polprevodniki še vedno ni videti konca, proizvodnja električnega smarta se zaustavlja, razmere na trgu so negotove, so poudarili in dodali, da bodo proizvodnjo predvidoma skrčili z aprilom, prizadetih bo okoli 450 zaposlitev.

Vodstvo podjetja je začelo pogovore s socialnimi partnerji za pripravo prehoda proizvodnje z ene izmene in pol na eno izmeno, kar ustreza zmanjšanju dnevne proizvodnje s 486 na 325 vozil na dan. S tem ukrepom bo prizadetih okoli 450 zaposlitev, so danes sporočili iz novomeškega proizvajalca avtomobilov.

“Vodstvo podjetja se zavezuje, da bo skupaj z zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju novih zaposlitev,” so poudarili.

Revoz je sicer lani v zahtevnih razmerah krize z oskrbo polprevodnikov in težavah, ki so povezane s posledicami zdravstvene krize covid-19, proizvedel 95.797 vozil, kar je 31 odstotkov manj kot v letu 2020.

Foto: Dnevnik.si.

“Žal krizi s polprevodniki še vedno ni videti konca. Poleg tega se Revoz po zaključenem partnerstvu z nemškim Daimlerjem v začetku leta sooča tudi z zaustavitvijo proizvodnje smarta forfour EQ ter z negotovimi razmerami na trgu, kar se tiče prodaje. Upoštevaje vse našteto je potrebno prilagoditi obratovanje tovarne v Novem mestu, in sicer je predvideno zmanjšanje obsega proizvodnje od aprila dalje,” so izpostavili.

Revoz, ki ima 2100 zaposlenih, kot edina Renaultova tovarna izdeluje model twingo. Izdeluje še električni twingo ter modela clio in električni smart. Običajno je dnevno izdelal nekaj več kot 700 vozil.

Sorodni članki

Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjate. Soglašam Več o piškotkih