“Vino sklepa prijateljstva”, pavi latinski pregovor. Minuli petek je Pop Up Wine Festival, ki se je odvijal na gradu Grm v Novem mestu, dokazal prav to. Zaznamuje ga namreč edinstvena prijetna energija, raznovrstna ponudba vin, kjer vsak obiskovalec najde nekaj po svojem okusu, hkrati pa svoja čutila preseneti s kakšnim novim vinom, ki ga še nikoli ni preizkusil. Letošnjemu festivalu je svoj pečat dodale tudi grajska klet, kamor se je zaradi nepovedi dežja preselilo del prizorišča in navdušila obiskovalce.
Na Pop Up Wine Festivalu se je predstavilo 60 vinarjev iz Slovenije, Hrvaške, Madžarske, Makedonije, Portugalske in Argentine, poskusiti pa je bilo mogoče tudi številna druga svetovna vina. Več kot 300 vzorcev vin je degustiralo okoli ogromno obiskovalcev.
Organizator festivala Gregor Kren je povedal, da je letošnji Pop Up Festival v Novem mestu več kot uspel. “Mislim, da so naše obiskovavce najbolj razveselili vinarji tako iz Argentine, Madžarske, kot tudi iz Portugalske. Vinska klet v gradu Grm je dala svoj pečat.” Namignil je tudi, da se bo družini Pop Up Festivalov pridružila še ena nova lokacija, vendar ta zaenkrat ostaja skrivnost. Namignil je le, da se obeta v vinski deželi Podravje.
Za kulinariko so poskrbeli Novomeščan Matej Muhvič, tekmovalec Masterchef 2024, ki deluje pod imenom Meal Prep Life, Picerija Chianti – Do Kosti, Klemen slaščičarna in pekarna (Ljubljana), As kulinarika in Gostilnica Barba.
Obiskovalci festivala so lahko poskusili in si ogledali različne izdelke, ki so jih predstavili Maqfino, Anita Sonc – Oblikovanje nakita, Ribogojstvo Goričar, Kmetija Katerna (Vipavska Dolina), Kmetija Urban (Gabrijele), Pernod Ricard, Drinx.si, Evino, Golden Karizma, Leseni Tini in Oster rob.
Pop Up Wine Festival Novo mesto so omogočili Makoma Novo mesto, Mestna občina Novo mesto, Komunala Novo mesto, Roletarstvo Medle, Eventus Novo mesto, Tabakum, Ocean Orchids in Winterhalter.