Predsednik vlade Robert Golob se je v sredo sestal z vodstvom novomeške tovarne avtomobilov Revoz, ki je del francoskega koncerna Renault. Kot je danes po delovnem srečanju s francoskim predsednikom Emmanuelom Macronom povedal novinarjem, glavno težavo vidi v negotovosti glede prihodnosti tovarne v okviru strateških načrtov Renaulta.
Golob je povedal, da je bil “na nek način šokiran”, ko je izvedel, da je Revoz od leta 2020 do letošnjega aprila število zaposlenih zmanjšal s 3500 na okoli 1500, pri čemer da to v slovenski javnosti ni glasno odmevalo.
Število zaposlenih se je občutno zmanjšalo, potem ko so v Revozu v luči težav z dobavami čipov in sestavnih delov, v katerih se je znašel celoten avtomobilski sektor, ter zaključka sestavljanja modela smart forfour, morali zmanjšati obseg proizvodnje: s treh izmen so prešli na eno izmeno, dnevna proizvodnja se je skrčila za skoraj dve tretjini.
![](https://mestnik.si/wp-content/uploads/2022/09/FblixysXwAEyM3D-1.jpg)
Od letošnjega aprila naprej se število zaposlenih po Golobovih besedah ni več zmanjševalo in naj bi po zagotovilih vodstva ostalo stabilno do konca leta.
Premier je po pogovoru z vodilnimi v novomeški tovarni – vodi jo Jože Bele – kot glavni problem izpostavil, da vodstvo ne ve, kakšna bo prihodnost družbe v okviru lani sprejetega novega strateškega načrta Renaulta. Negotovost je po Golobovi oceni zagotovo zelo velika, kdaj bodo v Revozu informacije dobili, premier težko reče.
Na vprašanje, če sta o prihodnosti Revoza govorila z Macronom, je Golob odgovoril, da se “o stvareh, o katerih se voditelji pogovarjajo na štiri oči, ne govori”. Francoska država ima sicer v Renaultu 15-odstoten delež in je skupaj z japonskim Nissanom največji posamični delničar. Nasploh imajo v Parizu na koncern močan vpliv.
STA./ML.